Sunday, February 21, 2010

Domas aizdomas pārdomas

Pagājušo nedēļ noskatījos filmu "Julie and Julia". Jā jā... nav nekāds jaunums... un nav nekāds kases grāvējs, BET
+ Meryl Streep (es pat varetu nekautrējoties atbildet, ka vinja ir viena no manām iecienītākajām sieviešu kārtas aktrisēm - love)

Filma man lika aizdomāties... par blogošanu... Jo filmā tai dāmai bij noteikts mērķis kuru sasneigt!
Tā nu es sajutos diezgan bezmērķiga.
Ir tik daudz... miljoniem blogu par modi... blogu ar smukām bildītēm, kur viens blogers pārblogo otru.. Jēga? (un tas ir tieši tas, ko pa lielam es daru)
Jā.. mana sākuma ideja bija - dienasgramata.
Blogs, kuru veidošu vairākus gadus, un tad man pašai būs interesanti paskatīties, ko tad es 2009. gada aprīlī biju domājusi..kas man patika vai satrauca.
..laikam jau ar to ari man pagaidām pietiek!

+ gaidu iedvesmu savam supervertīgajam sabiedrības blogam... bet pagaidām. Dienasgramata... ar smukām bildēm.. un kādu domu/pārdomu/aizdomu par to, kas man šobrīd saista vai vienkārši ir ap mani!

Cheers my dear readers... whoever you are...
Love
:*

No comments:

Post a Comment